Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE DOTYCZĄCE ZAKUPIONYCH TOWARÓW.

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania produktów bez wad.
  2. W przypadku reklamacji Klient powinien wysłać e-mail na adres sklep@apolla.pl z tytułem reklamacja i wskazać rodzaj wady towaru.
  3. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania oraz ustosunkuje się do reklamacji poprzez odpowiedź e-mail na adres Klienta podany w reklamacji.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany na nowe towary. Jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, Sprzedawca może obniżyć Kupującemu cenę za towar, w takim przypadku zwrot różnicy w cenie nastąpi na konto bankowe wskazane przez Kupującego.
  5. Sprzedawca nie odpowiada za różnice, w szczególności w kolorze pomiędzy towarem w rzeczywistości a na zdjęciu, które są wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta.
  6. Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedawane produkty.

ZWROTY

Towary o właściwościach określonych indywidualnie przez Klienta nie podlegają zwrotom. Zgodnie bowiem z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017 poz. 2361) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wyłączone jest w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz niefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Dotyczy to:

  1. firan i tkanin zamówionych z usługą szycia,
  2. firan i tkanin kupionych w metrażu (nie dotyczy całych rolek fabrycznie zapakowanych),
  3. produktów gotowych przerobionych na zlecenie konsumenta,
  4. wszystkich pozostałych produktów wytworzonych na specjalne zamówienie konsumenta.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl