
REKLAMACJE DOTYCZĄCE ZAKUPIONYCH TOWARÓW.
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczania produktów bez wad.
- W przypadku reklamacji Klient powinien wysłać e-mail na adres sklep@apolla.pl z tytułem reklamacja i wskazać rodzaj wady towaru.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania oraz ustosunkuje się do reklamacji poprzez odpowiedź e-mail na adres Klienta podany w reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy lub wymiany na nowe towary. Jeśli naprawa lub wymiana nie będzie możliwa, Sprzedawca może obniżyć Kupującemu cenę za towar, w takim przypadku zwrot różnicy w cenie nastąpi na konto bankowe wskazane przez Kupującego.
- Sprzedawca nie odpowiada za różnice, w szczególności w kolorze pomiędzy towarem w rzeczywistości a na zdjęciu, które są wynikiem indywidualnych ustawień komputera Klienta.
- Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedawane produkty.
ZWROTY
Towary o właściwościach określonych indywidualnie przez Klienta nie podlegają zwrotom. Zgodnie bowiem z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017 poz. 2361) prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość wyłączone jest w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz niefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Dotyczy to:
- firan i tkanin zamówionych z usługą szycia,
- firan i tkanin kupionych w metrażu (nie dotyczy całych rolek fabrycznie zapakowanych),
- produktów gotowych przerobionych na zlecenie konsumenta,
- wszystkich pozostałych produktów wytworzonych na specjalne zamówienie konsumenta.